Księgi handlowe, czyli pełna księgowość


Księgi handlowe, zgodnie z ustawą o rachunkowości, firma powinna prowadzić według zasad wynikających z tej ustawy. Zaliczyć do nich należy między innymi pełen rejestr należności i zobowiązań, ewidencję wszystkich operacji gospodarczych, zestawienia obrotów i sald, czy rachunek składników: aktywów i pasywów. W księgach handlowych, czyli dzienniku, księdze głównej i księdze pomocniczej, ważne są wszystkie zapisy, ponieważ przedstawiać mają one systematyczność ułożonych chronologicznie zdarzeń.


Jak prowadzimy księgi handlowe Klientów?


W prowadzeniu ksiąg handlowych nie może być mowy o działaniach przypadkowych, dlatego w pełni profesjonalnie i pieczołowicie:

 


Prowadzenie ksiąg handlowych


Obowiązkiem prowadzenia ksiąg handlowych objęte są między innymi:

 

Do skorzystania z usług prowadzenia ksiąg handlowych zapraszamy firmy z miast:

Polityka plików cookies Copyright © 2014 GOGLER

Ta strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Więcej informacji znajdziesz w polityce plików cookies.

Zamknij